Beoordelingen van I Love Sushi Enschede

Recente recensies

4.0
Hanna
vandaag

Standaard hoge kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maaike
13 juni 2021

Snel bezorgd! Was lekker :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Caaron Angela
11 juni 2021

Everything tasted fresh and so good!

Gabreal
11 juni 2021

Goeie snelle bezorging + kwaliteit, heerlijk

Maarten
11 juni 2021

De bezorging was ruim 20 minuten te laat en de sushi was dit keer onder de maat. We bestellen hier vaker maar dit keer was het een 6je.

carin Gerritsen
11 juni 2021
Anita
10 juni 2021
J van der veen
9 juni 2021

Was heerlijk

Alex Burink
8 juni 2021
Linda
7 juni 2021

super lekker en netjes op tijd

Lisette
7 juni 2021

Top sushi heerlijk vers

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Debby
6 juni 2021

Het was mooi op tijd bezorgd en het smaakte ook weer heel goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Irene
5 juni 2021

Goede prijs-kwaliteitverhouding en vriendelijk personeel.

Lindsey
4 juni 2021
Baukje
29 mei 2021

De sushi was superlekker en heel gevarieerd!

Julia
29 mei 2021
Sem
29 mei 2021

Top top top!!! Lekkerste sushi van enschede.

Alan
28 mei 2021
Yvonne Simmelink
27 mei 2021
I
27 mei 2021
Saar
26 mei 2021
Jordy Beverdam
24 mei 2021

Zoals altijd TOP!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vanity
23 mei 2021

Super lekkere sushi zoals altijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maikel Pot
22 mei 2021

Top als altijd

Ingrid
22 mei 2021
Roy
22 mei 2021

Super, iets wat je niet lekker vond kon je aangeven wat je anders wilde en dan werd er wat anders gedaan.

carin Gerritsen
22 mei 2021
Bianco156
22 mei 2021

Altijd lekker en vers

Carlo
21 mei 2021
Tugce
20 mei 2021
A.A.Bruger
20 mei 2021

Was prima

lucy
19 mei 2021

We kregen het echt al super snel. Lekkere sushi alleen ze vielen een beetje uitelkaar. Verder top!

Michelle
19 mei 2021

Super snelle levering, boontjes lekker warm en sushi heel erg vers

Caaron Angela
18 mei 2021
Poey van der Eshuis
17 mei 2021

Bezorging was later dan aangegeven. Bovendien was de bestelling slordig. Sushi was door elkaar gehusselt en matig gepresenteerd. Verder smaakte alles goed!

Bert ten Vergert
17 mei 2021

Prima verzorgd altijd en vandaag keurig gebeld omdat de bestelling vertraging opliep. 👍👍👍

Anoniem
16 mei 2021
Romy
16 mei 2021

Super lekkere sushi! Zeker voor herhaling vatbaar! :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mariska Vries
16 mei 2021

Heerlijk

Gerritsen
15 mei 2021
Arkenbout
15 mei 2021

Sushi was super goed mooi op tijd

Jos
13 mei 2021

Erg lekker

Anthony
13 mei 2021

Lekker, sushi was zoals altijd heerlijk vers, de fried crispy rolls is iets wat iedereen moet proeven, die dingen zijn heaven on earth, ga zo door ilovesushi

Ankido
13 mei 2021
Hanna
13 mei 2021

Zoals altijd heerlijk

Gerritsen
12 mei 2021
Lalah
11 mei 2021

Sushi was erg lekker gemaakt!

Maaike
10 mei 2021

Top

Geraldhemel
9 mei 2021

Goed op tijd , heerlijke sushi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S ten Brink
9 mei 2021
Kremer
9 mei 2021

Sushi was prima. Helaas waren de gyoza’s niet meer warm en daardoor taai. Nog steeds goed van smaak.

Britt
8 mei 2021

Prima sushi weer! Elke keer weer lekker Tip: besteld voor 18:00, mail gekregen dat het 18:30 zou komen. Om 18:05 stond de bezorger er ineens.

Anne
8 mei 2021

Snelle bezorging en het eten was heerlijk!

Gerritsen
7 mei 2021
Anoniem
7 mei 2021
Kimberly
7 mei 2021

Lekker zoals altijd, had alleen een tel fout gemaakt waardoor we een stuk minder hadden als anders.

Corina
6 mei 2021
Suzanne bergstra
5 mei 2021

Complimenten!

Suus
5 mei 2021

Eten was heerlijk. Vriendelijke bezorger .

Gerritsen
5 mei 2021
Sandra
5 mei 2021

Sushi was vers en bezorging eerder dan verwacht. Erg fijn

Ik
5 mei 2021

Wil mijn geld terug

van Wijk
4 mei 2021

Sushi smaakte goed alleen de rijst was een beetje te plakkerig. Bezorging duurde erg lang, veel langer dan ik gewend ben. Gebeld met de zaak en die hebben netjes aangegeven dat de bezorger ons aan het eind van de bezorgronde had geplaatst waardoor het wat langer duurde dan normaal.

Meulman
3 mei 2021

Sushi is van een prima prijs/kwaliteit verhouding alleen de bezorging was erg slordig waardoor alles nogal door elkaar lag.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Caro
3 mei 2021

Helaas de hele nacht wakker gelegen met buikklachten na de sushi. Erg jammer, we waren trouwe klant.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Esmeralda
3 mei 2021

Het was lekker Goede bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Esther
2 mei 2021

Heerlijk sushi, rond het middag uur al besteld met een gekozen bezorgtijd. Netjes en op tijd afgeleverd en nogmaals, heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

E....
2 mei 2021

Was weer 👍👍 Dit keer snelle bezorging,en het eten was nog goed warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lisa Huurneman
2 mei 2021

het was mega lekker en perfect optijd

Gerritsen
2 mei 2021

prima qualiteit

Connie
2 mei 2021

Heerlijke sushi voor een super prijs. De bezorging is wel eens anders geweest maar was afgelopen keer perfect op tijd. Ik blijf hier elke keer weer bestellen

Denise
2 mei 2021

Snel en weer erg lekker!

Cs
1 mei 2021
Lisette Pruim
1 mei 2021

Wel jammer dat er geen soja, wasabi en stokjes bij zitten Denk dat het druk is er zaten ook geen zaadjes op de ebi en waren erg slap We hebben ons wel gered met een vork en wasabi vd buren en ik had zelf nog soja Gr Lisette Pruim

Stinenbosch
29 april 2021

Was super! Op tijd klaar en vriendelijk dame aan de telefoon Echt top

MJG
28 april 2021

Om 17:00 besteld voor 19:00. Uiteindelijk om. 20:30 zelf het eten moeten afhaken. In de grote sushi box ontbraken sushi met komkommer. Deze keer, in tegenstelling tot andere keren, ontevreden.

Wilco
27 april 2021

Wederom een uur later bezorgd dan de aangegeven, is niet de eerste keer blijkbaar hebben ze het te druk voor de aantal bezorgers die ze hebben. Maar de kwaliteit was weer TOP.👍

Lisa Huurneman
27 april 2021

was super lekker. en optijd geleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerritsen
27 april 2021

prima

E....
27 april 2021

Het eten was super goed! Alleen was het niet heel warm meer,dat is wel jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maaike
27 april 2021

Bestelling was een uur te laat. We kregen een kortingscode die je bij elke bestelling standaard krijgt als “sorry” (10% korting). Vervolgens werd bij de bestelling de soja saus, stokjes etc vergeten. Deze zijn later alsnog bezorgd.

M.levers
26 april 2021
Erwin
26 april 2021

Snel klaar, lekkere sushi. Vriendelijk personeel..

AGB
26 april 2021
Gea Huurneman
21 april 2021

erg lekker, jammer dat jullie niet bezorgen in Haaksbergen

Frederieke
20 april 2021

Goeie sushi voor een lage prijs. Alleen de bezorging kan mega lang duren. Deze keer waren ze optijd maar dan bestel ik ook al smiddags voor de avond.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ja
19 april 2021
Aday
19 april 2021

De sojasaus was niet goed dicht dus is het in de tas gelekt jammer genoeg alles was vies geworden en uiteindelijk weggegooid, jullie waren al gesloten anders had ik contact opgenomen..

Onbekend
19 april 2021
Vera
18 april 2021

Heerlijke sushi!! maar wel elke keer sojasaus te weinig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Harold
18 april 2021

Prima zo als altijd

Suus
17 april 2021

Heerlijk en vers we hebben genoten 👌 Tot de volgende keer

Martine jonker
16 april 2021

Ontzettend lekker gegeten heerlijk vers en correcte bezorging en precies op het tijdstip Kortom fantastisch

Kimberly
16 april 2021

Sushi smaakte goed. Sojabonen waren een beetje taai (normaal gesproken niet). Bezorging was sneller dan verwacht.

Patrick
15 april 2021

Top. Heerlijk gegeten.

Mike
15 april 2021

N v t

Astrid
13 april 2021

Overheerlijke sushi. Altijd op tijd geleverd. Wij zijn heel tevreden.

Esther
13 april 2021

Heerlijke sushi. Hele goede service

Onbekend
13 april 2021
Michelle
12 april 2021

Om iets voor 17.00 besteld en het zou 18.15 geleverd worden om 17.30 word er aangebeld en was de sushi er al. Super lekker en nog steeds warme, erg vers en alles smaakte geweldig Volgende keer bestellen we zo weer een echte aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
11 april 2021

Bezorging duurde te lang. Om 17;45 besteld en de bezorging stond 20:05. Heb er achteraan gebeld, doorgekregen dat die van ons een kleine bestelling was en er met een uurtje zal zijn. Heb uiteindelijk 2 uur gewacht.

Ahank
10 april 2021

Zoals altijd 🤩👌🏻

Michel
9 april 2021
Jeroen
9 april 2021

Na 1,5 jaar corona onze vrienden die in Spanje wonen weer ontmoet en wat past daar beter bij dan jullie sushi! Erg lekker en bedankt voor jullie take away service!

Marjanne de Bie
9 april 2021

Verrukkelijk! Zo laten, niks meer aan doen....

Sarah
8 april 2021

Eerst was het goed maar de laatste 3 keer die ik heb bestelt was echt niet netjes en ze hadden op heel vieze manier gemaakt niet echt blij mee

Emma
6 april 2021

Het eten was heerlijk en de bezorging was niet normaal snel! Heel erg tevreden

Olav
6 april 2021
Emile
4 april 2021

Top zo als altijd Complimenten aan de Team

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

AAA
4 april 2021

It was our second time to order from them. The sushi was good in general, except we received something different from what we actually ordered... We ordered Box B and Maki mix. But it was not Box B... we were disappointed because there were less Nigiri.

Mel
3 april 2021

Weer heerlijk als altijd!!

Josette
2 april 2021

Heerlijk gegeten. Ook de communicatie via de mail over de verwachte bezorgtijd werkt prima. En conform de mail bezorgd. Maar vooral: heerlijk gegeten!!

Simone
2 april 2021

Bestelling kwam stipt op tijd. De bestelde sushi was ook erg lekker. Min punt bij de sake avocado maki zat in 2 stukjes geen avocado en nauwelijks zalm en was niet goed dicht gerold. Presentatie was dus niet echt naar wens

Jean
2 april 2021

Love it!

Vanderveen
2 april 2021

Het was heerlijk

Sanne de Vries
1 april 2021

Erg lekker!

Anonoom
1 april 2021
Elly
31 maart 2021
Ad
30 maart 2021

Prima sushi. Alleen jammer dat ze de stokjes vergeten waren

Baukje
30 maart 2021

Het was superlekker en goed op tijd

Maurice
29 maart 2021

Altijd netjes op tijd,smakelijk en als er iets niet klopt bellen ze netjes....echt top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Noa
29 maart 2021

De bezorging was perfect! Alleen de sushi viel helemaal uit elkaar. De smaak was verder wel goed! We hadden ook crispy ebi en daar zaten bijna geen uitjes op of saus.

Kel
29 maart 2021

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

EvdB
28 maart 2021

We bestelden voor 17:00 en kregen een melding dat het om 17:20 zou komen.. vreemd dat dat zonder overleg gaat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Suzette
28 maart 2021

2e keer dat we bij jullie bestellen, allebei top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bente
28 maart 2021

Ik bestel bijna altijd bij I love sushi en de sushi smaakt altijd goed, de bezorging duurt wat langer, maar ze doen zo hun best. Als je vraagt als er iets vervangen kan worden is dat geen probleem. Echt een aanrader hoor. Thanks i love sushi

Mauro
28 maart 2021

Het eten was zoals gewoonlijk zeer goed en de bezorging was heel snel

Carry
28 maart 2021

Super lekker gegeten!

Ellen Barelds
28 maart 2021

Het was weer super lekker.

Suus
27 maart 2021

Sushi was erg lekker en gefrituurde sushi was heeeeeel lekker👌👍

Thomas
26 maart 2021

We halen hier geregeld maar vandaag was echt slecht net of de sushi al lang had gestaan heel erg jammer. We twijfelen nog om nog een keer te bestellen. Zonde van het geld.

Hanna
26 maart 2021

Heerlijk zoals altijd!

Dilara
26 maart 2021

Vandaag voor het eerst sushi gegeten van i love sushi en ik vond het heel lekker! Niks om over te klagen.

Erik
23 maart 2021

Erg lekker!

Maaike
23 maart 2021

Was super lekker en snel bezorgd :)

Norder
22 maart 2021

Goed verzorgd, erg smakelijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Zandstra
21 maart 2021

Vanmiddag voor het eerst besteld en afgesproken dat om 17.30 uur eten werd bezorgd. In bevestiging mail stond 17.45. Op internet veel recensies gelezen dat het erg lang zou duren en was benieuwd. Om 17.30 werd de bestelde sushi geleverd en het was top! Echte aanrader, volgende keer gaan we zeker weer bestellen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Debbie
21 maart 2021

000

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Em
21 maart 2021

De beste shusi Van Enschede

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roy
21 maart 2021

Was weer heerlijk en lekker vers

Anoniem
21 maart 2021

Sushi was perfect Bezorger leest niet de beschrijving en stond totaal aan de verkeerde kant van het pand

Gert
20 maart 2021

De sushi was heerlijk we hebben er van genoten 👌

Ken
20 maart 2021

Elke keer komt mijn bestelling te laat. Van 4 keer wat ik bij jullie heb besteld. Een keer was die op tijd. Vervolgens geven jullie iets extra (stuk of 6 sushi’s die hard zijn). Bezorging duurt wel lang. Wat jammer is.

Nw
20 maart 2021

Was heerlijk! Heel fijn dat ze rekening houden met de wensen !

Anoniem
20 maart 2021
vermaas
20 maart 2021

het was heerlijk, en snel bezorgd(binnen 30 minuten)

Denise
17 maart 2021

Heerlijk gegeten met mijn dochtertjes. Optijd bezorgd door een vriendelijke bezorger😊

Zandstra
17 maart 2021

Viel tegen. Prijs kwaliteit kan echt beter. Geen stokjes erbij geen wasabi en gember

Micnat
16 maart 2021

Was weer heerlijk!!, keurig op tijd!

Verena
15 maart 2021

Heel lekker en verse Sushi voor een top prijs.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pascal
14 maart 2021

Goeie Sushi🍻👍🏻👍🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tineke
14 maart 2021

De pokebowl was verrukkelijk! Eten is echt elke keer goed. Helaas is het nu de tweede keer dat we twee en een half uur op het eten hebben moeten wachten. Dat vind ik erg jammer .

Josette
14 maart 2021

Heerlijk gegeten. Op tijd besteld en volgens afspraak bezorgd. Helemaal tevreden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sabine
14 maart 2021

Heerlijk gegeten. En je werdt goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Echt top!

Schäffer
14 maart 2021

Zoals we gewend zijn. Netjes op tijd afgeleverd en van alles voldoende en smakelijk.

Niek
13 maart 2021

Helaas al keer of 4 achter elkaar veel te laat. Minimaal half uur soms uur. Wel excuses van bezorger , netjes.

Astrid
13 maart 2021

Wij hebben nu meerdere keren sushi besteld en altijd was

Sabrina
13 maart 2021

Slecht. Nadat ik de bevestiging had gekregen dat de bestelling onderweg was moesten we nog een uur wachten. We wonen slechts 1 kilometer van het bedrijf af. Vervolgens bleek de bezorger zogenaamd voor de deur te hebben gestaan maar deed de bel het niet terwijl er net iemand bij ons binnen was gekomen. Geen excuses gekregen, geen extraatje en de bezorger hielt zijn helm op en was niet vriendelijk.

Astrid
13 maart 2021

Heerlijk gegeten, ga de volgende keer zeker weer hier sushi halen

Joline
13 maart 2021

dankjeeee

Gert
12 maart 2021

Sushi was heerlijk 👌 we hebben er van genoten Voor herhaling vatbaar 👍

Carlijn Tempels
12 maart 2021

De sushi was heerlijk, alleen jammer dat we maar 1 potje soja saus kregen voor 2 personen.

Miranda
11 maart 2021

Eten was top. Supersnelle bezorgtijd. Ontzettend vriendelijke bezorger.

W. van den Berg
10 maart 2021

De smaak was dit keer niet heel bijzonder. Ben echt wel beter gewend van I love Sushi.

Samira
10 maart 2021

Lekker. Rollen waren niet strak gerold

anoniem
9 maart 2021

snel geleverd en sushi was heel lekker!!

Sylvia
8 maart 2021
Wilco
8 maart 2021

Eenvoudig te bestellen via de eigen webpagina. Ophalen en afrekenen: kind kan de was doen! 🤗

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arie
8 maart 2021

Prima op tijd lekker eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mid
7 maart 2021

Verse sushi, mooi op tijd en goede prijs/kwaliteit verhouding. Mijn favoriete afhaalsushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeroen
7 maart 2021

Bij een aantal van de maki’s waren de stukjes zalm, tonijn en avocado nauwelijks aanwezig, en overheerste vooral de rijst.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lisette
7 maart 2021

Hele goede sushi!!

Kalsbeek
6 maart 2021

Heb de bestelling geannuleerd omdat die te laat zou komen

O&R
6 maart 2021

Lekker en zoals altij op tijd!

Wassim
6 maart 2021
Marlies Peters
6 maart 2021

We hadden vandaag sushi besteld. Maar de bezorger heeft zo onwijs gereden dan de sushi op de kop lag, helemaal platgedrukt was. De saus op de deksel zat. We vonden dat echt niet goed. Bezorger was ook alleen maar met zichzelf bezig. Reed zelfs weg. Had nog niet eens betaald. Hebben naar hem gewuifd toen hij wegreed. Kwam toen we terug. Hebben contact opgenomen met ilovesushi. Konden nieuwe box krijgen maar dat zou nog meer dan een uur duren. Dat lukt dus niet. Dan 15%korting op de volgende bestelling. Nou dat is natuurljk heel weinig want je besteld niet voor honderden euro’s.

Hanna
5 maart 2021

Heerlijk! Eten was eerder dan aangegeven! :)

Anouk
4 maart 2021
Maaike
4 maart 2021

Was top!

Bianca
4 maart 2021

Zo snel mogelijk bezorgd is inderdaad supersnel. De kwaliteit was weer ontzettend goed.

Ankido
3 maart 2021
Anouk
2 maart 2021
Trudy Spit
1 maart 2021

Twee sterren modat ze nog netjes van te voren belden dat de afgesproken levertijd 3 kwartier later werd. De bestelling geannuleerd. Erg jammer want het eten is altijd goed

Anoniem
28 februari 2021

Bestel optijd! Bezorg tijd is lang

Miranda
28 februari 2021

De sushi was erg ekker. Jammer dat er geen wasabi, sojasaus en stokjes bij zaten. Bezorgtijd loopt altijd erg uit. Minpunt.

Henk Mulder
27 februari 2021

Gewoon top

Brendje
27 februari 2021

Weer super lekkere 🍣 🍣 🍣

Jean
27 februari 2021

Super!!!

Puck
27 februari 2021
Linda
26 februari 2021

was weer erg lekker en ook optijd bezorgd

Eduard
26 februari 2021
Hans Zeggelink
26 februari 2021

Geweldig en zeer goede prijs kwaliteit een echte aanrader

vandermeer
26 februari 2021

De sushi was heerlijk, het was alleen jammer dat de verwachte bezorgtijd 2.5 uur was en de sushi nog later kwam (richting 3 uur).

Suus
25 februari 2021

We hebben genoten t was heeeerlijk🙂👍

Ruth
25 februari 2021

Alles prima :) heerlijk gegeten.

Elly
25 februari 2021
John
25 februari 2021

Op tijd en lekker zoals altijd

Jai
24 februari 2021

Ik ben normaal gewend van jullie dat jullie alles mooi en netjes afleveren, maar dit keer zag het er slordig uit en viel het hier en daar wat uit elkaar.. jammer maar dat kan gebeuren natuurlijk. Smaak was goed.

Daniel
24 februari 2021

Heerlijk.

...
24 februari 2021

Heerlijk gegeten. Wel jammer dat het een half uur later bezorgd werd terwijl ik om 16.00 besteld heb voor 18.00. En het dus pas om half 7 kwam...

Daniel
24 februari 2021

Alles was naar wens

Yvonne
24 februari 2021

Heerlijk gegeten

Miriam
24 februari 2021

Heerlijke sushi en vriendelijke bezorgers!

Ankido
23 februari 2021
WK
23 februari 2021

Bezorging nvt

Miranda
22 februari 2021

Eten niks over te klagen. Bestelling 17.55u geplaatst voor 19u. Gelijk 2 mails ontvangen: dank u voor de bestelling en verwachte bezorgtijd 19.15u. Netjes toch? Dacht ik tenminste. Krijg ik mijn eten om 20.30. En vlak voor levertijd, uw besteling is onderweg. Beetje laat. Een mailtje tussendoor was op zijn plaats geweest. Slechte service. Wel een vriendelijke jongeman aan de deur op gepasfe afstand, dat dan weer wel.

Lars
21 februari 2021
Sandra
21 februari 2021

Heerlijk gegeten, echt lekkere sushi en precies op tijd bezorgd.

Esther
21 februari 2021

Heerlijk!

Roy
20 februari 2021

Goede en lekkere sushi

Gok
20 februari 2021
Albert Fransen
20 februari 2021
Michelle
20 februari 2021

Sushi besteld het zou meer dan een uur duren dat het geleverd werd, naar 20 minuten kregen we bericht dat de sushi al onderweg was, het heeft een 30 uur geduurt en toen was het er al. De sushi ongelofelijk vers en super lekker zeker aan te raden!

Maikel
18 februari 2021

Top als altijd. Keurig op tijd bezorgd door een keurige bezorger

Michel
18 februari 2021

Heerlijk gegeten en heel mooi op tijd!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
17 februari 2021

Lekker eten leuke bezorger

Eva
17 februari 2021

Bezorging was wat aan de late kant. De sushi was goed. Edamame te lang gekookt naar mijn smaak.

Veldhuis
16 februari 2021

Ok

po
16 februari 2021

Toppers echt, heb gebeld en gevraagd of de bestelling eerder kon en ze waren echt precies op tijd. Ze luisteren altijd naar de klant en je word vriendelijk aangesproken. En natuurlijk heerlijk gegeten zoals altijd!!!

Esther Bons
15 februari 2021

Heerlijk zoals altijd

Anouk
15 februari 2021

Heel lekker en gevarieerd

Pierre
15 februari 2021
Huizing
15 februari 2021

Te belachelijk voor woorden. Om half 7 besteld, en we kregen al een mail dat het pas om 21:30 uur bezorgd zou worden. Dat vonden wij eigenlijk al te laat worden dus wel 30 keer geprobeerd te bellen. Maar steeds geen gehoor. Uiteindelijk kregen wij pas om 23:15 uur!!!!!!!! ons eten bezorgd. Had graag willen annuleren. Maar dat gaat niet als je geen contact met ze kan opnemen. Belachelijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monique
15 februari 2021

Had op tijd besteld wou om 18.00 uur omdat mij moeder mee zou eten. En weer terug moest naar huis bestelling zou om 18.20 komen . Dat werd dus om 19.05 veel te laat dus mij moeder heeft niet mee kunnen eten dit is al de tweede keer dat het eten veel te laat werdt bezorgd .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roxanne
15 februari 2021

Ik heb mijn bestelling geannuleerd! Om half 8 had ik besteld, er werd gezegd om 22.15 gebracht zou worden. Om 23.00 was er nog niks binnen en kon niemand te pakken krijgen. Ik snap dat het met valentijn drukker is MAAR zet na een periode dan gewoon de optie bestellingen/bezorgen uit! Na eindelijk iemand te pakken te krijgen kreeg ik te horen dat het nog 45 min kon duren! Heel erg jammer dit en dat het ook nog 10 werkdagen duurt voor mn geld weer terug gestort kan worden!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michel
15 februari 2021

Waardeloze service!! Heb om kwart voor 5 een bestelling gedaan dat ik het graag om 19:00 uur zou willen ontvangen. Krijg een mail dat de verwachte bezorgtijd 20:15 uur zou zijn , ok voorruit het kan druk zijn. Vanaf 20:15 tot en met 21:30 heb ik 14x gebeld om te vragen waar de bestelling is maar continu geen gehoor totdat ik hun eindelijk opnamen waar ik doodleuk te horen kreeg dat mijn bestelling pas om half 11 geleverd zou worden. Ja sorry vind ik. Iet normaal dat je zolang op je avond eten moet wachten en dat je er zelf achteraan moet gaan zonder dat ze je inlichten en als je je ongenoegen uit aan de telefoon zegt de vrouw aan de lijn doodleuk ok dan annuleren we je bestelling, zonder enige vorm van betrokkenheid. Ik bestelde hier wekelijks maar nu niet meer want op deze manier behandel je geen klanten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Danique
15 februari 2021

Kan helaas geen recensie schrijven over iets wat helemaal niet bezorgd is. Hebben ze blijkbaar 4 uur voor nodig gehad om te bedenken dat ik mijn eten nog niet heb

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rogier
15 februari 2021

Gisteren om 17:34 besteld. En ik zit er nu nog op te wachten. Dus ik neem aan dat mijn geld terug gestort word op mikn rekening?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marco
15 februari 2021

Heerlijke Sushi ik zou zo weer bestellen. En een goede serves.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chris
15 februari 2021

Ik had om 15.00uur het eten besteld voor half 7, maar ik kreeg het pas om 20:45uur... Prima dat het wat later wordt bezorgd vanwege de drukte, maar laat het dan in ieder geval weten. Jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karlijn
15 februari 2021

We hebben 2x eerder heerlijk van jullie gegeten maar wat er gisteren gebeurt is kan echt niet door de beugel! Om 18.00 uur besteld en om 21.30 uur was er nog geen eten. Na 20x bellen kwamen we er eindelijk door bleek dat ze nog steeds niet bezig waren met onze bestelling. We hebben het geannuleerd nu nog wachten of we ons geld ook echt terug krijgen. Dit was voor ons de laatste keer dat we bij jullie bestellen!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Felix
15 februari 2021

We hebben begrip voor eventuele drukke dagen. Maar de communicatie hierover is slecht. In de middag besteld voor 19.15 uur te bezorgen en het kwam pas om 21.20 uur. Misschien is het een idee te communiceren als er zo’n extreme vertraging zit op bestellingen of om de te kiezen tijdstippen te beperken zodat men alleen tijds blokken kan kiezen die wel haalbaar zijn. Bij twee keer telefonisch contact, geen excuses en geen tegemoetkoming aangeboden, dat vinden wij erg jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hasna
15 februari 2021

Ik moest 7 uur wachten op mijn bestelling. Totdat ik dacht dat ze niet meer kwamen. En de shushi was niet netjes gemaakt maar heel slordig inelkaar geflanst.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sev
14 februari 2021

Vandaag, zondag, 18 uur besteld, bevestiging voor 21:15 uur, nou ja prima. Niemand kwam, paar keer gebeld maar de telefoon stond uit. Ik ging er vanuit dat het niet meer zou komen en ik geen avondeten zou hebben, maar om 22:45 stond iemand plotseling voor mijn deur. Had geen bericht gekregen dat het onderweg was

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maudy
14 februari 2021

Ten eerste; Super aardige medewerkster achter de balie! Overheerlijke sushi, lekkere bijgerechten en dat voor een topprijs. Ik ga zeker vaker bestellen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dennis van Vreeswijk
14 februari 2021

Nog nooit zoiets slechts meegemaakt. 17:30 besteld en nog steeds niet binnen. Telefonisch niet bereikbaar en geen enkele vorm van contact gehad. Begrijpelijk dat het druk is maar neem dan in ieder geval contact op. Eten nog steeds niet binnen en de verwachting is dat het ook niet meer komt. Besteld voor 24.50, graag contact opnemen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mac
14 februari 2021

Besteld om 18:00, inmiddels 22:00 geweest en nog steeds geen eten ontvangen. 30+ keer gebeld geen enkele keer is de telefoon over gegaan. Bestelling zou er rond 21:00 zijn. Kutzaak niet bestellen hier!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Niki
14 februari 2021

Altijd is het eten veel te laat, ik zit nu al 4 uur te wachten op een doos sushi. Niet te vertouwen deze zaak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans
14 februari 2021

Kwart voor 4 besteld, eten kwam pas om half 8!! Eten door de hele bak geschud.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wedzinga
14 februari 2021

17.00 uur bestelling gedaan , Kreeg daarna een mail 20.10 uur zou het bezorgd worden (3 uur later) Nu 20.30 en nog geen sushi .Heel slecht !!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sanne
14 februari 2021

Om half 5 sushi besteld. Intussen half 9, nog steeds geen eten. 21 keer proberen te bellen, geen contact. Na de 22e poging eindelijk iemand aan de lijn. Niet netjes behandeld en zou nog minstens (!) 45 minuten moeten wachten. Uiteindelijk de bestelling geannuleerd, wat slecht...?!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Caroline H
14 februari 2021

Heerlijk, vers en op tijd bezorgd..

Lorenzo
14 februari 2021

Altijd top

Sandra
13 februari 2021

Was heerlijk, vers en goede kwaliteit, bezorging van 2 uur wel lang maar dat werd wel keurig gezegd.

MvP
13 februari 2021

Bezorgtijd ruim 3.5 uur. Dat is zelfs met dit weer toch echt te lang....

Maria
13 februari 2021

De schaal was niet geheel gevuld en een deel was erg papperig.

Sushi_la
12 februari 2021

4 x besteld en alle 4 de keren super lekker en vers gegeten van “ilovesushi”. Keep up the good food! 5 sterren plus😊

Anoniem
12 februari 2021

Het eten was super. Wij hadden veel meer stokjes, washabi en soyasaus gekregen dan aangegeven. Top service. Half uurtje later aangekomen dan aangegeven maar dat was te verwachten van de portie die was besteld. Zeker voor herhaling vatbaar.

Kimberly
12 februari 2021

Gisteren om 15:00 al besteld, heb gemerkt dat de bestelling dan wel op een normale tijd wordt geleverd. Sushi smaakt zoals altijd prima en de prijs is ook goed.

Ruth
11 februari 2021

Was 2 uur te laat.....

Qu
11 februari 2021

Warme producten thuis koud aangekomen. In plaats van bezorging om half 8, pas na half 9 bezorgd. Ivm avondklok niet meer samen kunnen eten. Erg jammer!! Geen contact opgenomen omtrent vertraging, na zelf bellen zou de bezorger met 5 minuten vertrekken. Met de auto nog ruim 30 minuten ‘onderweg geweest’ terwijl ik 7 minuten van de locatie afwoon.

Jo
10 februari 2021

Top service. Aantal aanpassingen gemaakt aan de sushi boxen en dit hebben ze netjes gedaan!

Laura
10 februari 2021

Altijd lekker. Snel bezorgd, vriendelijk personeel. Tot nu toe alleen maar goede ervaringen.

Daniël
9 februari 2021

Zoals altijd lekkere verse sushi. Levering op tijd.

Tirza
7 februari 2021

Heerlijk vooral ook de gefrituurde sushi!

Sabine
7 februari 2021

Gesneden rollen waren kleinere stukjes als normaal.. Jammer

Kelly
6 februari 2021

Heerlijke sushi ❤️

Valerie
6 februari 2021

Lekker, mooi, goeie kwaliteit

Ankido
6 februari 2021

Heerlijk zoals altijd. Echt een aanrader👌🏾

Hans
6 februari 2021

Altijd goed

Caro
6 februari 2021

Altijd heerlijk, maar de bezorgtijden in het weekend zijn niet geschikt voor de hongerigen: vaak meer dan 2 uur.

Scheffers
6 februari 2021

Sehr lecker, schade das nicht nach Gronau geliefert wird.

Patricia
5 februari 2021

Lekker eten, precies op tijd!

Irem Tokat
5 februari 2021

Ik had aangegeven dat ik geen sesam erin wou, maar toch zat er sesam in. Heb contact opgenomen met jullie en er werd gezegt dat ik de volgende keer gratis komkommer Maki en avocado maki krijg

Janneke
4 februari 2021

Het was erg lekker. Bezorging precies zoals aangegeven. Ik had een opmerking bij de bestelling, daar is goed naar gekeken. Top!

Bunk
3 februari 2021

Betel hier wekelijks , en ook vandaag weer tevreden! Even een belletje of de bestelling uurtje eerder kon, en de uiterst vriendelijke dame aan de telefoon gaf aan dat dit geen enkel probleem was !

Se
3 februari 2021

Snel, lekker en betaalbare sushi

Yvette oswald
3 februari 2021

Niet vers, meer rijst dan zeewier

Carme
2 februari 2021

Goede sushi voor de prijs. 2 uur op mijn bestelling moeten wachten

M. Wessels
1 februari 2021

Bestellen met regelmaat, sushi is prima alleen alle warme gerechters waren koud......

Nicol
1 februari 2021

De fried rolls waren heerlijk vers! De maki sushi daar in tegen was heel slecht!!! Die waren echt niet vers, ze smaakten daardoor ook echt vies!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Guichelaar
31 januari 2021

wij hadden de familie box besteld op de gok. Op de site staat niet duidelijk omschreven welke soorten op de schotel aanwezig zijn.

Rano53
31 januari 2021

Bezorging duurt gigantisch lang, de sushi leek wel alsof de bezorger met de boos had geschud.

Bults
30 januari 2021
Beld
30 januari 2021

We hebben vaker besteld en altijd goed maar nu was het minder van kwaliteit. Erg jammer je verheugd je erop maar dan valt het tegen. Smaak was veel minder en verkeerde gekregen.

Kirch
30 januari 2021

Prima

Mulder
29 januari 2021

Voortreffelijk zeker voor herhaling vatbaar en ook snel ook goede verse producten en fijne service

Pepijn
28 januari 2021

Lekkere sushi alleen wel lange wachttijd, als je wilt ophalen is het sneller...

L.
28 januari 2021
Daphne Sleiderink
28 januari 2021

Sojasaus was vergeten bij onze bestelling, jammer want dat hoort er wel bij

Nicole
28 januari 2021

Altijd lekker!

Anon
28 januari 2021
Meltem
27 januari 2021

De sushi was erg lekker maar helaas viel de Edamame Bonen erg tegen.. was niet lekker en zag er erg oud uit helaas. Ook smaakte de nigiri zalm niet vers.

Evelyn
27 januari 2021

De fried sushi geprobeerd, mega lekker! Positief door verrast, ga dit zeker nog een keer bestellen!

Ed
26 januari 2021

Hebben genoten.

Elly
26 januari 2021
Rilana
26 januari 2021

Bezorging duurde langer dan normaal. En loempia's waren koud. Verder lekker net als anders

Sv
25 januari 2021

Enorm lang moeten wachten op de bestelling. Gebeld en er werd gezegd dat het er aan kwam. Toen nog een half uur moeten wachten. Bestelling werd geleverd; de helft ontbrak. Meteen gebeld, de reactie: ik zie het. De andere helft staat hier nog en ze zullen het zo wel brengen. Geen excuses, geen goedmakertje, helemaal niks. Alleen een grote mond aan de telefoon. De bestelling die te laat werd geleverd had warm moeten zijn maar was door de vertraging inmiddels koud geworden. Héél slordig allemaal, niet zoals we gewend zijn van jullie! Zéker niet de manier waarop ik te woord werd gestaan aan de telefoon. Onbeschoft!

MB
25 januari 2021

Al om 16.30 uur een online bestelling gedaan met het verzoek om 18.00 uur te bezorgen. Werd aangegeven 18.15 uur te bezorgen, uiteindelijk om 19.00 uur pas en de warme gerechten waren koud :-(

Eppie
25 januari 2021

Zag eruit als goede prefab hapjes. En zo smaakte het ook. Goed te eten masr niet heel speciaal

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Schäffer
25 januari 2021

Goed, op tijd, netjes.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linda
24 januari 2021

was weer lekker, en er werd netjes gebeld dat ze 15 minuten later kwamen. super dus

Anoniem
23 januari 2021
Arkenbout
23 januari 2021

Was een half uur te laat Shushi met garnaal was geen garnaal meer binnen droog,alles zat door elkaar en de bezorger spraak geen Nederlands/slecht heb dit nog nooit mee gemaakt bij jullie

Aysegul
23 januari 2021

17.00 uur bestelling geplaatst, 19.00 uur bestelling ontvangen. Bezorger was verder erg vriendelijk.